Papertreyink Day 4 Build a Bouquet Challenge


I love flowers, it’s fun to make a Bouquet in a card using different kinds of stamps and dies.


今日二回目のチャレンジのための投稿です。

Day4の今日のお題がお花のブーケということで
2と3を後回しにして先にチャレンジ!


A O card 2015 030821


I chose my favorite rose first, then small flowers and greens,

I decided a background kept simple to focus flowers, used ticket die to emboss,
then sentiment was heat embossed.


大好きなバラを中心に小花を散らしました。

お花を引き立たせるために他はシンプルにしました。

バックグラウンドはチケットのダイをドライエンボスしてセンチメントをヒートエンボスしました。


A O card 2015 030817


Thank you for stopping by!!  Have a nice week!

訪問どうもありがとうございました。( ^ ^ )/
にほんブログ村 ハンドメイドブログ ペーパークラフトへ

コメント

  1. すごく素敵です♪
    お花のダイとスタンプのセットは私も持ってますが、小花を一つ一つダイカットしてスタンプするのは気が遠くなるような作業ですよね。
    その手間がこんな素敵なカードとなるのですね。私も見習わなくちゃ(*^-^*)

    返信削除
    返信
    1. またまたありがとうございます‼︎ 照れますわ〜σ^_^
      小花、めんどーですよね(笑) スタンプがズレたりすると、う〜( ̄◇ ̄;)っとなりますが
      まあそれが終わればお花達をアレンジするのは楽しいですよ♫

      削除
  2. This is just stunning! I love your embossed background using Just the Ticket. So incredibly clever and inventive.

    返信削除
  3. This is so beautiful! Love everything about it.

    返信削除
  4. Absolutely beautiful! SO soft and pretty...love your color choices and everything about this card is just perfect! :0)

    返信削除
  5. Oh Wow.. This is amaaaazing! So lovely :)

    返信削除

コメントを投稿

このブログの人気の投稿

Papertreyink Day 7 Heavy Metal Challenge

 Mother's day カード / Altenew

お花のサンキューカード〜Papertreyink